• Gra rodzinna SKRZYNIA SKARBÓW Gra w dopasowywanie EPEE EP60160

Symbol: EP60160
139.90 -14% 119.90
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
139.9
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 10.99
ORLEN Paczka 10.99
Inpost Paczkomaty 13.9
Inpost Kurier 14.9
Inpost Kurier (Pobranie) 16.9
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.56 kg
EAN 5905896601605

GRA RODZINNA - SKRZYNIA SKARBÓW

Producent: EPEE

Kod produktu: EP60160

Wiek: 4 lat + 

Liczba graczy: 2 - 4

Wymiary opakowania: 24,5 x 20 x 9,5 cm

Waga: 0,56 kg

 

Kto pierwszy otworzy skrzynię ze skarbem, ten wygrywa!

Skrzynia Skarbów to ekscytująca gra familijna, która przeniesie uczestników w świat pirackich przygód i tajemniczych wysp.

Wcielcie się w rolę śmiałych poszukiwaczy skarbów i weźcie udział w emocjonującym wyścigu o legendarne pirackie bogactwa, ukryte w tajemniczej skrzyni skarbów.

OPIS GRY:

W grze Skrzynia Skarbów każdy gracz będzie miał szansę na odnalezienie zaginionego skarbu Czarnobrodego, korzystając z map zamieszczonych na kartach.

W trakcie rozgrywki gracze odkrywają kolejne tajemnicze lokacje, pełne pułapek i wyzwań, które muszą pokonać, aby zdobyć cenne wskazówki.

Zasady są proste, ale pełne emocjonujących zwrotów akcji.

Każdy gracz rusza na wyprawę w stronę skarbu, zbierając fragmenty mapy i rozwiązując zagadki.

Celem gry jest zdobycie klucza do skrzyni skarbów, który będzie w stanie otworzyć tylko ten gracz, który pierwszy odnajdzie wszystkie ukryte fragmenty mapy i przejdzie przez wszystkie próby.

Skrzynia Skarbów to nie tylko wyzwanie dla pojedynczego gracza, ale także doskonała zabawa dla całej rodziny.

Przygotujcie się na niezapomnianą przygodę pełną odkryć, rywalizacji i zabawy.

Kto z Was okaże się prawdziwym mistrzem poszukiwań i zdobędzie skrzynię skarbów piratów?

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:

✔ skrzynia skarbów

✔ 4 klucze

✔ 32 kości

✔ 20 złotych monet

✔ 8 kart map

✔ 16 kart kości

Wiek dziecka:
4 lata +, 5 lat +, 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +
Płeć:
Dziewczynki, Chłopcy
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.